• 02144389826-27
  • info@royayetalaei.com

آشنایی با تشریفات مجالس رویای طلایی

گروه تشریفات مجالس رویای طلایی دارای گواهی نامه های استاندارد ISO9001 (سیستم مدیریت کیفیت)و ISO22000 (ایمنی مواد غذایی)در سال ۱۳۸۷ و با مدیریت آقای عالی کار خود را آغاز نمود و در طی مدت زمان کوتاهی توانست استانداردهای لازم برای برگزاری جشن ها و سمینارها جایگاه مستحکمی برای خود به ارمغان بیاورد پس از گذشت چند سال سابقه در زمینه خدمات مجالس عروسی و نامزدی و و تشریفات عروسی سرویس دهی مجالس متعدد موسسه تشریفات مجالس رویای طلایی افتخار دارد که کلیه خدمات مجالس خود را به صورتی جدید همگام با متد های نوین جهانی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این کار گروه تشریفاتی با در اختیار گرفتن پرسنلی مجرب و کارآزموده و به کار گیری بالاترین استانداردهای تجهیزات مجالس سعی بر آن دارد که با در نظر گرفتن سلیقه شما عزیزان ماندگارترین شب زندگیتان را به رویایی ترین آن مبدل سازد.

تشریفات مجالس رویایی طلایی رویایی ترین شب زندگیتان را به ماندگار ترین شب تبدیل می نماید.

نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد که با حضور در موسسه تشریفات رویای طلایی می توانید کلیه نمونه های مجاز خدمات انجام شده را مشاهده نمایید.

خدمات ما عبارتند از:

تشریفات مجالس,تشریفات مجالس رویای طلایی ,تشریفات عروسی,خدمات مجالس,و باغ و سالن عروسی،خدمات عروسی،منو پذیرایی عروسی،سرویس پذیرایی عروسی،هدایای عروسی،سفره عقد،فیلم برداری عروسی و …