• 02144389826-27
  • info@royayetalaei.com

بهترین مدل لباس عروس چطور انتخاب می شود

27 شهریور ، 1398
تشریفات رویای طلایی
0 کامنت
تگ ها :

انتخاب لباس عروس، یکی از انتخاب های مهم در زندگی دختر خانم ها به شمار می رود. شما برای اینکه انتخاب درست و مناسبی را انجام دهید باید برخی از نکات اعم از انواع مدل لباس عروس، مدل اندام، جنس لباس عروس و... را مدنظر قرار دهید. با بررسی درست این نکات می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در مراسم عروسی خود مانند یک ستاره بدرخشید و لذت ببرید.

انتخاب لباس عروس

انتخاب لباس عروس یکی از انتخاب های چالش برانگیز برای عروس خانم ها محسوب می شود. در ابتدا برای انتخاب لباس عروس باید صبر و حوصله به خرج دهید زیرا ممکن است انتخاب یک لباس عروس مناسب کمی طول بکشد. برای اینکه یک لباس عروس مناسب تهیه کنید باید برخی نکات را مورد توجه قرار دهید:

1. برای انتخاب یک لباس عروس مناسب باید فرم اندام خود را به خوبی بشناسید: زمانی که شما با فرم اندام خود آشنا باشید می توانید لباس عروسی را انتخاب کنید که  نقاط ضعف اندام شما را بپوشاند و زیبایی شما را دو چندان کند.
2. لباس عروس های مختلف را ببینید: برای تهیه یک لباس عروس، قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید مدل های مختلف را ببینید تا دید بازتری برای تهیه لباس عروس داشته باشید.
3.  به راحتی لباس عروس در بدن خود توجه داشته باشید: زیبایی لباس عروس بسیار مهم است و مهم تر از آن راحتی لباس عروس در بدن شما است زیرا شما باید ساعت ها این لباس را در تن خود نگه دارید در نتیجه باید در آن احساس راحتی کنید.
4. لباس عروس را تنها به دلیل اینکه مد روز است انتخاب نکنید: بسیاری از عروس خانم ها این اشتباه را می کنند و چند سال بعد پشیمان می شوند، زیرا لباس هایی که امروز مد هستند چند سال بعد نه تنها زیبایی اولیه خود را ندارند بلکه ممکن است کاملا ناخوشایند بنظر برسد.
5. با لباس عروس عکس بگیرید: زمانی که لباس عروس را امتحان می کنید، از خودتان عکس بگیرید زیرا این عکس ها در پایان جستجو می تواند به شما برای انتخاب لباس عروس کمک کند.

عروس ها با لباس عروس های زیبا

انواع مدل لباس عروس

لباس عروس مدل های مختلفی دارد، شناخت مدل های آن در انتخاب لباس عروس تاثیر زیادی دارد. برخی از مدل های لباس عروس به شرح زیر است:

· لباس عروس پف دار: این مدل یکی از مدل های سنتی لباس عروس است و برای افرادی که لاغر اندام هستند مناسب است. این مدل تا کمر جذب است و از دامن پف دار می شود.

·  لباس عروس امپراطوری: این نوع لباس دارای دنباله است. دامن مدل امپراطوری از زیر سینه شروع می شود و تا روی زمین ادامه دارد.

· لباس عروس پری دریایی یا مدل ماهی: این نوع لباس که طرفدار های زیادی هم دارد از قسمت نیم تنه بالایی تا روی ران یا زانو جذب می باشد و سپس از آن قسمت به پایین گشادتر می شود.

·  لباس عروس پرنسسی: این مدل یکی از مدل های ساده و کلاسیک به شما می رود. دامن آن پف دار است و روی زمین کشیده می شود. به دلیل چین های زیادی که دارد به مدل پرنسسی معروف است.

عروس ناز در یک لباس عروس زیبا

انتخاب و خرید لباس عروس بر اساس اندام

انتخاب لباس عروس باید طبق فرم اندام شما انجام شود تا زیبایی خود را نشان دهد. اندام افراد به چند دسته تقسیم می شود:

1. اندام سیبی شکل: این مدل اندام برای افرادی است که از شکم چاق هستند. لباس هایی که قسمت کمر و شکم آنها جذب هستند مناسب این اندام ها نمی باشند.

2. اندام گلابی شکل: اندام این دسته از افراد مانند گلابی است یعنی پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه خود دارند. لباس هایی برای این افراد مناسب است که بالا تنه آنها را بزرگتر نشان دهد.

3. اندام مستطیلی: دارای اندامی یکدست هستند و تمامی قسمت های بدن آنها پر است. لباس های بدن نما برای این دسته مناسب نمی باشد.

4. ساعت شنی: بهترین مدل اندام را شامل می شود. این افراد دارای کمر باریکی هستند و می توانند لباس های جذب و چسبان انتخاب کنند.

یک عروس زیبا

انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

افراد چاق و دارای اضافه وزن برای انتخاب لباس عروس باید توجه بیشتری به خرج دهند و ممکن است در انتخاب کار سخت تری نسبت به افراد لاغر داشته باشند. این دسته از افراد باید لباسی انتخاب کنند که اندام آن ها را لاغرتر از حالت واقعی نشان دهد و اعتماد به نفس آن ها را تقویت کند. همچنین نکته قابل توجه این است که این دسته افراد باید مدل چاقی خود و قسمت های چاق بدن خود را بشناسند و با توجه به آنها لباسی انتخاب کنند که آن قسمت ها را بپوشاند.
تشریفات رویای طلایی با ارائه بهترین خدمات مجالس، باغ عروسی، گل آرایی، عکاسی و فیلمبرداری، سفره عقد، بهترین منو غذایی  و.... در خدمت شما عزیزان می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
نظر خودتان را ارسال کنید
0